• ERASMUS+ D.I.A.L.O.G TEAM

GORĄCE KRZESŁO

CZEMU?

CELE TEGO ĆWICZENIA SĄ DWA.

1) ZBUDOWAĆ POSTACIE TAK ABY ICH DZIAŁANIA BYŁY SPÓJNE Z CHARAKTEREM I ROLĄ, A INTERAKCJA Z PUBLICZNOŚCIĄ WIARYGODNA I KONSEKWENTNA. PAMIĘTAJMY, ŻE TEATR FORUM OPIERA SIĘ NA IMPROWIZACJI. USTĄPIĆ SUGESTIOM PUBLICZNOŚCI? KIEDY? JAK? TO POWINNO WYNIKAĆ Z LOGIKI POSTACI.

2) POWTÓRZYĆ SZEROKI ZAKRES SŁOWNICTWA I GRAMATYKI NAUCZANYCH OD POZIOMU A2: PYTANIA, PRACA, RODZINA, CZAS WOLNY, PRZESZŁOŚĆ, TERAŹNIEJSZOŚĆ, PRZYSZŁOŚĆ.... KAŻDY Z BOHATERÓW ETIUDY WYMYŚLA SIĘ Z POMOCĄ WSPÓŁUCZESTNIKÓW. JEST TO KAPITALNE ĆWICZENIE NA JĘZYK I WYOBRAŹNI. NIE WSPOMINAJĄC O TYM, ŻE DAJE WGLĄD W ZŁOŻONOŚĆ LUDZKICH MOTYWACJI I UWIKŁAŃ.

NA POZIOMACH B1 I B2 MOŻNA SIĘ SPODZIEWAĆ INSPIRUJĄCYCH DYSKUSJI Z POGRANICZA PSYCHOLOGII I SOCJOLOGII (OPRAWCA/OFIARA TO OFIARY SYSTEMU? NA ILE SĄ WOLNE I ODPOWIEDZIALNE ZA SWOJE DECYZJE? itD).

JAK?

NA TABLICY PISZEMY PYTANIA (ZALEŻNIE OD POZIOMU, NA ZDJĘCIU MAMY PYTANIA DLA UCZNIÓW NA POZIOMIE A1,A2)

UCZNIOWIE PRACUJĄ W GRUPACH. W KAŻDEJ GRUPIE, JEDNA OSOBA SIADA PRZED INNYMI I WCIELA SIĘ W POSTAĆ, KTÓRĄ GRA W ETIUDZIE. POZOSTALI ZADAJĄ JEJ PYTANIA INSPIROWANE WPISEM NA TABLICY ORAZ WSPÓLNIE ANALIZUJĄ POSTAĆ.

3 wyświetlenia0 komentarz

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie